Mervi Honkonen

edited.jpg

Olen käyttäjälähtöisen palveluiden kehittämisen asiantuntija ja käytännön tekijä Helsingistä.

Asiakas- ja työntekijäkokemuksen kehittäminen vaatii rohkeaa jalkautumista. Kuunnellaan, tutkitaan, uskalletaan, protoillaan ja ollaan ketteriä. Kaikki tämä yhdessä käyttäjien kanssa.

Olen päässyt työskentelemään useiden erilaisten kehityshankkeiden parissa. Niissä on tarvittu innovatiivista ja myös analyyttistä ajattelua ja lisäksi asiat täytyy saada tapahtumaan. Käärin mielelläni hihat ylös ja työskentelen kentällä jolloin todelliset arjen tilanteet ja tarpeet löytyvät ja muutokset jalkautuvat parhaiten.

Olen myös pitkään työskennellyt liikunta-alalla ja autan edelleen erilaisissa työkyvyn konsultointihankkeissa.

Asiakas- ja tuloslähtöinen asenne yhdessä erinomaisten viestintä ja neuvottelutaitojen kanssa auttavat minua menestymään haastavissakin tilanteissa. Ketterät toimintatavat ja projektimainen työskentely ovat minulle luontevia tapoja toimia.

  • Kokemus digitalisten tuotteiden suunnittelusta ja kehityksestä

  • Markkinointi- ja mainostoimistokokemus

  • Kokemus palveluiden muotoilusta, osallistavista menetelmistä ja konseptien rakentamisesta

  • Kokemus asiakasymmärryksen muodostamisesta ja kerätyn datan analysoinnista

  • Innokas mutta systemaattinen lähestyminen työhön

  • Vahvat yhteistyö-, vuorovaikutus-, projektijohtamis- ja fasilitointitaidot

  • 6 vuotta esimieskokemusta ja 7 vuotta tiiminvetäjänä

  • 5 vuotta yrittäjänä

Mervi Honkonen
(etunimeni)@forimpact.fi
+ 358 40 594 2729

Helsinki

#asiakaskokemus #palvelumuotoilu #palvelukokemus #työntekijäkokemus #projektijohtaminen #muutojohtaminen #työkyky 

 

Tarkemman työhistoriani pääset näkemään LinkedIn profiilistani